söndag 9 januari 2011

Grrrr.

Jag vaknar seg som en kola och känner den där känslan av att få årets dunderförkylning. Dessutom känns det som om jag har sömnbrist eftersom varje gång jag hostat på natten så har mini vaknat och sagt åt mig att sluta låta. Sen tog det ca en halvtimme varje gång innan han somnade om...välling, kiss i blöjan, plåster på fingrarna (konstig nattrutin vi fått in-jag vet) och lite skönsång av mig själv. Därför har denna dag inte varit den bästa, sur som en citron har jag pustat mig fram med pm-skrivande och arga blickar. Blev glad först när jag fick tacopaj till kvällsmat...

Godnatt från en surpuppa.

2 kommentarer:

  1. Åjooo, lite glad och go var du ju här inne på eftermiddagen..;)
    Idag är det jag som har ont i halsen och snorig.. :(

    Kramisar <3

    SvaraRadera
  2. Jag kräver uppdatering NU!!!

    Puss till världens finaste /Hanna D

    SvaraRadera