tisdag 4 januari 2011

Mysbubblan...

Jag och T har återigen gått in en den där bubblan som är väldigt svår att ta sig ur...bubblan där man kan ta en timme på sig att gå upp från lunchtuppluren...där man kan ligga och titta på varandra och bara prata i evigheter...där stress och irritation nästan aldrig får ta någon plats...T får byta om hur många gånger han vill och jag kan pyssla med de där grejerna som annars är helt omöjliga att hinna med. Idag hade vi ett mål; Att gå och handla svamp till kvällsmaten...det tog 5 timmar innan vi hade tid att genomföra det projektet. T och jag tillsammans bildar inte det snabbaste paret direkt. Men mysigt har vi!!
Det är verkligen livskvalité att få några veckor ibland av att bara få titta på varandra och hinna lyssna och bara vara. Mer sånt tack. Ser nu fram emot sommaren.


Bästa killarna.


Lite gamla bilder på Lisa, A-B och miniapan. Jag saknar de här finisarna så det gör ont i hjärtat. Tur att det finns telefoner så man kan mysprata så ofta man vill.

Försöker plugga ikväll men jag tror den tiden är förbi...jag är förlamande trött efter kl. 19.00 och det enda jag klarar av är att kissa och hämta glass ur frysen.

GodNatt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar